Să fi fost efectul gărzii, să fi fost de la mine, să fi fost de la oamenii din jur, dar parcă azi numai nebuni am intâlnit…

La colțul străzii un individ trecut lejer de prima tinerețe mă ” pâsâia ”, la fel cum făcuse și azi – noapte pe la 12 când am ajuns acasă, doar că de data asta era vreo 8 jumate…

La prima trecere de pietoni, o individa cu un rânjet psihopat ma studia din cap până în picioare…

Când sa dau sa trec, un bețivan se lua de un biciclist și urla după el ” ce, măăă, faci paradă aici cu bicicleta ta, da fă în **** mă-tii parada ”…

Menționez că primele 3 s-au înghesuit pe parcursul a 50 de m…

Pe la mijlocul distanței mele de parcurs, un alt individ acosta fetele pe stradă…l-aș fi încadrat și pe el lejer la categoria ” pacient psihiatric ”

Băieții cu maneaua la maxim cred că nu mai au nevoie de prezentare…

În parcul mare, 2 hipsteri agitați mergeau pe alee cu muzica dată la maxim ( ” dă pă mobil ” ) și scuturau agitați din toate membrele pe ritm…

Să fie de la căldura? Să fie de la ” vara nu dorm ” ? Să fie de la IOI-fest, de au ajuns toți să fie yoy-vai?

 

Călin – nu Nebunul, că file din poveste 🙂

 

 

