De când mă cunosc, am fost mereu cu gura mare. Mi-am cam exprimat părerile, uneori abuziv și de cele mai multe ori mă consider deschisă la nou și la experiențe în general. Cu cât mai inedite, cu atât mai bine. De aceea nu pot să sufăr categoria următoare de fete/femei…( trebuia eu să găsesc cea pe ce să mă revolt, cu toate sărbătorile care vin peste noi 😉

Te declari mega-religioasă sau aparținând unei religii stricte, dar tu abunzi de make-up, vopsea de păr, bluze decoltate și în față și în spate și o arzi cu băieți mai mult decât prevede norma ” legală”?

Te îmbraci atât de strâmt încât și un individ legat la ochi îți vede prin haine, sau atât de transparent, încât degeaba te-ai îmbrăcat, dar te jenezi când auzi cuvântul ”ăla” cu p…?

Te dai greu de cucerit și îți creezi o faimă de floricică suavă care abia așteaptă să fie îngrijită, udată și abia apoi culeasa dar de fapt, când prinzi ocazia și lumea nu se uită la ce faci, sari pe primul și mai că-l violezi?

Te dai la toți băieții ” de treabă ”- care știi că n-ar ezita un moment să-ți bage mana în chiloței- profitând de amabilitatea lor, dar faci ca toți dracii când vreunul indrăznește să insinueze măcar ceva, că vezi Doamne ți-a lezat demnitatea?

Te jenezi când vine vorba de sex, indiferent de care, indiferent cum, când, unde și spui că tu nu practici pentru că ți-e grețică dar după principiul afară-i vopsit gardu, înăuntru leopardul, ești o mică curvă prin dormitoare?

Te ascunzi sub masca de ”premianta clasei”, ”șefa de grupă”, ” aia bună la învățat”, dar o arzi cu fustele până sub cur și apoi te jignești dacă cineva îți face apropo-uri?

Te scuzi toată și roșești dacă cineva îți găsește 2-3 mesaje mai ” călduțe” pe telefon și le spui oamenilor să nu își imagineze că tu faci ”de-alea”?

 

Să fim serioși, într-o lume atâta de turbată ca asta în care trăim, ce rost mai au falsitățile astea? Vaaaai de mine, faci sex. Așa și? La fel fac și alte 4 miliarde de oameni ( am exclus aprox copiii și senilii ) și poate mult mai mult, porcos, murdar, pervers sau chiar bolnav decât tine și nu mai e așa o tragedie…

 

Cu nerv, Călin file din poveste

 

 

