Numai mie mi se întâmplă oare să mă fascineze o anumită chestie când o văd la alții, dar n-aș vrea s-o am și eu?

Cel mai cel mi se întâmplă cu tatuajele. Cred că mereu am avut eu o latură mai ” sick ” așa, mă fascinează tatuajele. Mai mult la fete, mai mult cele făcute cu bun gust, normal 🙂 La bărbați îmi sunt cumva complet paralele, dar la fete mi se par sexy 🙂

În toate videoclipurile cu Lady Gaga mă zgâiesc după tatuajul ăla de pe spatele ei. Am pe laptop strânse zeci de poze cu tatuaje de gagici și diverse gagici tatuate. Daaaaar, nu mi-aș face niciodată un tatuaj. Cumva dupaia m-aș simți neserioasă :)) ( deh, mentalități fixiste de-ale mele ).

La fel și cu piercingurile în alte locuri decât urechile, care mi se par sexy, dar nu pe mine și cu diverse articole vestimentare…

Ah, și apropo de ultima poză, of course, părul lung lung, care la mine oricât aș încerca, niciodată nu arată așa și ajung mereu să-l tai de ciuda 😛

Călin, file din poveste 🙂

Sursa foto: tumblr.com

