Mai greu cu scrisul pe blog în ultima vreme, deoarece ”marele examen” mă pândește, mă bântuie și mă cam nenorocește, dar totuși nu mă pot abține de tot 🙂

De câte ori nu ne-am îndrăgostit de cine nu trebuie sau ne-am îndrăgostit și cu atât am rămas? Nu mi-ar ajunge degetele de la mâini și de la picioare să le țin socoteala…

Dar m-am gândit să fac o listă cu cele mai penibile,poate cel mult simpatice, dar și cele mai drăguțe  îndrăgosteli de-ale mele, finalizate sau nu, de când mă știu 🙂

Nu am evident nici un regret, dar râd de mine de multe ori în sinea mea și mă gândesc cât de copilă eram și m-am gândit să le redau și pentru latura ” such a clichee ” a situațiilor 🙂

 

– băiatul acela frumos care te trage de codițe în clasele primare –  musai blond cu ochi albaștri – căruia ajungi să-i faci și temele din prea multă dragoste…laaaame 🙂

-individul cel nou pe stradă și drăguț din vecini – până îți dai seama că toate  fetele  de pe stradă au aceeași țintă și nu prea este worth fighting for 🙂

-colegul de clasa ” rău ” și frumos cu care te bați  pentru premiu…atât că premiul meu s-a dus pe apa sâmbetei pentru ca eu mi-l imaginam pe el pe post de premiu :))

-colegul unui prieten foarte bun, venit în vizită….vârsta ( 1-2 ani mai mare ) , plete și sacou galben purtat cu blugi….irezistibil 🙂 la vremea aceea. Acum e prea înalt și cam urât….:P

-colegul acela care te pleznește peste fund la școală și îți bagă tot felul de apropouri cu tenta licențioasă – câtă minte de curcă să posezi să te atragă așa ceva??? 😛

-scumpelul  acela de la școală de care le place tuuuuuturor fetelor din toaaaaaate generațiile și din cauza căruia crapă splina de invidie în ceilalți băieți : înalt, blond cu ochi albaștri ( observați înclinația ), puțin sportiv, atât cât să-i stea bine, cu vino-n” coa….vreo 2 ani :)) nimic ciudat până aici…..dar mai adăugăm doi blonzi, ochi albaștri, sportivi și se cam adună pasiunile liceale….trist 🙂

-băiatul acela care locuiește la sute de km de tine și știi că nu are nici un rost să te incurci cu el, dar în mintea ta naivă tu vei reuși să ai o relație la distanță…..pentru vreo 6 luni

-tipul acela de care îți spune toată lumea că e ” de căcat” ca om, dar tu crezi că îl vei schimba, cu tine va fi altfel….pentru vreo lună 😛

-străinul acela hot și cu alură de bad boy din vacanță….îl placi, te ia valul și apoi vine ziua în care trebuie să mergi acasă…scurt și dezamăgitor…

-Mr Nice-Guy, cunoscut prin prieteni comuni, companie plăcută până simți că faceți parte din 2 lumi diferite și nu prea mai ai ce să împarți cu el

-colegul acela nerdy, dar în același timp sexy, care te cucerește și prin latura intelectuală, dar și prin atitudinea un pic rebelă….până te calcă pe nervi cu prea multe indicații și accese de ” smart-ass ”

-simpaticul care nu are prea multe în cap, dar te atrage fizic…și cam atât. ori îl rezolvi ori după o vreme uiți că există :))

-colegul cu burtică, ochelari și un început de chelie și mult simț al umorului despre care tu crezi că este adorable și genul tipic de ” băiat de luat acasă” dar se dovedește că e un chefliu, ușurel bețivan și toate fetele sunt sub nivelul lui ( în mintea lui )…( mă întreb în paralel oare ce băieți mai sunt de luat acasa în zilele noastre? :p )

-tipul cu care mama zice să NU te încurci pentru că nu e de tine…factorul pericol de care nu te poti ține departe primează…cel puțin pentru mine asta a fost până acum cea mai de succes rețetă 😉

 

Mi se pare curios după atâția ani fiecare ce mai face. Unii au găsit marea dragoste pe care o căutau, alții incă umblă după ea, alții sunt deja însurați și de unii nu mai știu nimic…. oricum mi-a făcut plăcere să mi-i aduc aminte pe toți, m-am binedispus 🙂

 

Cu drag, Călin, file din poveste

 

 

 

