Eu, de când mă știu, sunt foarte mândră că sunt clujeancă. Mereu mi-a plăcut orașul meu, personalitățile care au plecat de aici, farmecul local, oamenii, accentul, așezarea – tot un deal și-o vale…eram mereu mândră de echipele clujene care reușeau ceva, de orice ” made in Cluj ” care a ieșit de pe plan local și ne-a făcut nume frumos!

Sunt dară, și afaceri clujene, care ne fac mândri în fiecare zi. Nu cred că nu vă gâdilă, (dragi locuitori ai Cujului )așa un pic orgoliul când auziți ce bine se dezvolta afacerea X sau Y din inima Transilvaniei 🙂 Parcă îmi vine să zic: uitieeeee măăăă, la Cluuuuj se poate 😀

2 oameni foarte simpatici, reuniți în online sub numele de TVDece, au luat inițiativă, așa cum trebuie, ca la Cluj ; ) și au pus de un eveniment . Acest eveniment, desfășurat în dulcea noastră urbe între 9-10 septembrie 2011, dorește să apropie oamenii din online de oamenii din spatele unor companii clujene de succes. Se va face un tur, în care bloggerii vor afla poveștile de succes din spatele brand-urilor. Sunt brand-uri numai unu” și unu” :

Banca Transilvania – cine n-a avut un cont sau card de pe la ei? Studenția mi-a fost cu siguranță marcată de Euro 26 😀 Și îmi place de ei că rezistă, încă nu i-a inghițit vreo bancă straină și având în vedere de câți ani rezistă…toată încrederea!

Napolact – mai are nevoie de vreo prezentare? Când eram copil și mergeam la mare, mă întristam că nu găseam înghețata Panda și pe la ei…acum sunt convinsă că a ajuns 😀

Vitacom – centrali, bine aprovizionați, am găsit la ei mereu cabluri pentru orice și chiar mouse în formă de mașinuță după care umblam deja cu disperare prin Cluj 🙂

Farmec – cel mai bun creion negru de ochi de pe piață la modicul preț de 2 lei…mai e nevoie să spun ca I love Farmec?

Jolidon – noi, fetele, iubim toate magazinele de prezentare, magazinul de la fabrică, outletul de la fabrică 😀 E clar că e celebră treaba, dacă și chinezii s-au apucat s-o fake-uiasca 😉

Ursus – un mare simbol al Clujului; deși nu sunt băutoare de bere, respect brand-ul și bravo lor pentru inițiativa de a produce nefiltrată de Cluj

Trilulilu – spre rușinea mea nu am știut că site-ul a pornit de la nivel local, dar îmi spăl păcatele 😀

Deeeeeci, sună bine sau sună bine? 😀 Normal…o idee genială a celor de la TvDeCe, sprijiniți în creație de Zăineasca si de Ruben. Cred că era momentul pentru un eveniment de genul ăsta și e o ocazie bună să prishapă lumea că la Cluj se întâmpla chestii 😀 și că bloggeri clujeni au suflet au inițiativă și sunt și uniți pe deasupra 😉

Cu Clujul în suflet – Călin, file din poveste

 

Cluj Brands Tour este un eveniment organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsorii oficiali ai evenimentului sunt: Banca Transilvania, Napolact, Vitacom, Farmec, Jolidon, Ursus şi Trilulilu, iar ca parteneri îi avem pe: Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom,Ludwig Bavarian Bierhaus,Starbucks şi Webfactor.

 

 

Anunțuri