Sunt momente în viața asta când te ia un chef nebun de shopping. Și nu mă refer aici la umblat prin 50 de magazine, căscat ochii, probat, reîntors…nu!

Momente când simți nevoia să iți iei un ” ceva ” ca să te simți mai bine, să-ți ridici moralul și dacă se poate, să nici nu dai gaură prea mare în buget…

Mie îmi place și la mall, pentru că inevitabil ceva tot găsești, dar și pe centru…de fapt, oriunde m-ai duce/pune, eu tot voi găsi ceva de cumpărat…it”s in my genes apparently :p

Vara asta am avut destule ” motive ” ca să tot pun mâna pe câte ceva, sau cum zice tata, ” să mă lipesc ” de diverse….mi se părea de fiecare dată că merit și mi se cuvine :))

Evident, sunt anumite lucruri pe care îmi face o plăcere mai mare să le cumpăr, nu m-aș mai putea opri. Am să fac deci o listă cu things i can”t stop shopping 🙂

– Oje – am umplut casa de oje, îmi sunt pe birou, în dulapioare, pe la mama, peste tot la mine în casă undeva ai să te lovești de o oja…culorile predominant roz-roșu și evident tot ce prind turcoaz…:D

-Markere/carioci/mape de plastic – am mai vorbit de mica mea obsesie, trebuie să recunosc: raioanele de papetărie din hipermarketuri sau librăriile sunt moartea mea

-Tricouri – păi dacă n-am sute de bluze și tricouri, să nu fiu sănătoasă – nu mai am loc în dulap de ele, jumate dintre ele nu le-am mai purtat de ani de zile, dar nu mă lasă sufletul să le arunc ( o data pe an tot scap de o cantitate considerabilă ). Partea proastă e că atunci când am unul nou, uit de toate celelalte și nu mai vreau să ies din noua achiziție 🙂

-Chiloți – am la fel zeci de perechi dar parcă – să fim serioși – mereu ar mai încăpea niște simpli negri sau niste colorați sau niște dantelați…never enough:)) păcat ( sau poate mai bine ? 😛 ) că oferta de magazine de profil nu este enorm de bogată – din 3-4 magazine de lenjerie intimă nu îmi golesc atât de periculos resursele…

-Cărți – dacă aș putea, mi-aș tapeta pereții cu cărți. Îmi plac toate genurile, doamne ferește să intru în vreo librărie, că plec cu sufletul nenorocit ( pentru că de cele mai multe ori sunt foaaaarte scumpe și nu le cumpăr ), sau ferească sfântul sa trec pe lângă un anticariat….

-Cosmeticale – de la farduri, creioane de ochi, geluri de duș, creme de corp…tot ce încape, ce mai. Mereu se găsește ceva pus de-o parte pentru mine :p

-Eșarfe – am vreo 20 și asta numai pentru că mă abțin… :)) au umerașele lor speciale, le-am ordonat pe culori calde și reci, de oriunde merg ai mei îi rog să vină cu o eșarfă…just love them

-Cercei – nu prea pot purta cercei din orice metale, dar nu mă pot abține. La Orsay îmi pierd capul…ca să nu mai povestim cand ajung pe-afară pe la Claire”s sau Six…oooh dear :)) Mă fascinează mai nou cerceii bogați sau lungi, pentru că multă vreme m-am ținut departe de ei și acum încep să prind curaj să-i port…

-Pantofi. Pe ăștia i-am lăsat la urmă pentru că merită o mențiune mai specială. Pantofii sunt o parte din mine. În orice magazin intru, primul lucru mă uit la pantofii care sunt expuși, indiferent pentru ce intru în magazin. Când merg pe stradă, nu există vitrină de pantofi să nu dau un scan rapid…chiar dacă nu mă opresc, eu am cam evaluat situația :))  La oamenii de pe stradă mă uit mereu să văd cu ce sunt încălțați și când cineva în jurul meu are o pereche nouă de pantofi, imediat observ și iau posesorul/posesoarea la întrebări. Nu am multe perechi, dar cu prima ocazie cu care am o sumă considerabilă pe mână automat fac un calcul cum aș putea achiziționa și o nouă pereche de pantofi…

Nu discriminez, îmi place orice, de la sandale, la balerini, tocuri amețitoare, cizme. Singurele chestii pe care nu le suport sunt sandalele combinate cu cizme ( you know what i mean, se purtau verile trecute și încă mai persista ) și cizmele ugg ( no way! ). Mi-aș face un dressing special numai pentru pantofi….sunt în stare:)) Când văd o pereche frumoasă de pantofi, rămân ca proasta visând la ei pe termen nelimitat :))

Cam atât ar fi cu lista mea de cumpărături 🙂 Și-așa sunt un dezastru financiar și stric banii pe multe prostii 🙂

Cu zero lei în portofel – Călin, file din poveste

P.S. Am văzut azi pe Eroilor o gagică cu niste balerini aaaaaabsolut mortali de lac, de un albastru…vaaaai, nici n-aș ști să îl descriu…albastru deschis puternic, cu o tenta minimă de turcoaz…m-am îmbolnăvit automat…dacă știe cineva de unde se poate procura așa ceva…nu ezitați 😀

