La ore dinastea dubioase, la care în mod normal lumea doarme, pe mine mă apucă nostalgiile. 🙂

Nostalgia după verile trecute, în care obligatoriu bifam ori o stațiune de pe litoral, ori măcar un oraș european. Nu exista vară să nu merg pe undeva, fie că abia îmi ajungeau banii, fie că aveam o restanță, toate se rezolvau cumva când venea vorba de mers în vacanță. Grecia m-a văzut de 5 ori și m-aș mai întâlni cu ea oricând – obiceiurile vechi nu mor – dar nici vara ptrecută în Budapesta nu e de uitat, chiar și litoralul nostru în compania potrivită a fost perfect…

Cine mă cunoaște, știe că iubesc vacanțele și călătoriile. Mi-aș arunca toți banii pe care i-aș avea pe tot felul de destinații, dar musai să fie cât mai cosmopolite, nu mă omor după turismul liniștit, unde omul se întregește cu natura, mie îmi plac locurile cu ” vibe ”. M-aș mulțumi cu un apartament de bloc modest și aceeași mașină pe care o am pentru încă cel puțin 10 ani dacă aș apuca să văd măcar o părticică din lumea asta largă…( n-am zis nimic de garderobă 😀 ).

Anul ăsta încă nu am reușit să ajung….oricum speranța nu mi-o pierd… :p ( se știe că speranța e cea mai mare curvă, toți trăim cu ea… ). Nu am reușit să corup pe nimeni să mă însoțească și când mi s-a propus, nu m-am putut hotărî în timp util…deci s-a dus ocazia. Mă refer aici la destinații unde merită să mergi mai mult vara…

Nereușind să ajung eu la mare sau în vacanță,am  încercat  în fiecare zi să aduc un pic de vară și de vacanță în sufletul meu nenorocit :p

Mi-am mutat ” sediul ” în aer liber, mi-am scos de la naftalină costumele de baie – câte unul pe zi – mi-am preparat tot felul de mocktails ca să mă amăgesc cu ” băuturi estivale ”, ascult numai ediții de vară ale radio-urilor sau chiar radio de plajă, am achiziționat ediții de vară de la tot felul de creme de corp si cosmetice, îmi aduc aminte de verile trecute ascultând hit-uri văratice mai vechi sau mai noi, mă uit la poze….

Singurul rezultat este că m-am făcut ceva mai neagră și….cam atât :)) m-am amăgit singură, cu alte cuvinte.

Consolarea mea majoră e că și când voi apuca, îmi voi lua revanșa la modul cel mai abuziv ( sper să mă ajute și finanțarea 😀 ).

So to say, Budapest, Vienna, Prague, Amsterdam, Berlin, Munchen, Barcelona, Lisabona, Ibiza, Calabria, Thessaloniki, Corfu, Creta, Rhodos, Mykonos, Roma, London, New York,Los Angeles, Las Vegas, San Francisco,  Seychelles, Maldive, Tenerife, Caraibe, Puerto Rico,Buenos Aires,  Rio de Janeiro ( ok…i lost it :p ), stați cuminți, că tot vin eu mai devreme sau mai târziu…:D

 

Cu o limonadă pe post de mojito – Călin, file din poveste

 

