Cu toții, că vrem să recunoaștem sau nu, mai mult sau mai puțin, în funcție de om și de personalitate, ne frustrăm din diverse și diferite motive la servici.

Evident, azi nu e o excepție.

Deci, eu sunt programator. Lucrez cu niște clienți olandezi. Clienți olandezi care la rândul lor au niște clienți polonezi. La care eu trebuie sa le rezolv problemele.

Ca să nu vă plictisesc cu limbaj prea programatoricesc, o să încerc să fac o analogie a frustrării mele de azi.

Mergi la magazin. Ca să cumperi … aaa … să zicem lapte. Știi că întotdeauna găsești. Da întotdeauna. De dimineață bună îți scrie un olandez că a fost la magazin și că nu a găsit lapte. Merg și tu să vezi. Nu la același magazin, dar la un magazin din același lanț de magazine. Și găsești lapte. Pentru că întotdeauna este. Și la magazinul tău și la magazinul olandezului. Evident, nu poți merge până acolo să vezi de ce nu este lapte, olandezu îți zice doar că este un mesaj care îi spune că nu este lapte. Rezolvă problema. Dacă poți …

Ce bine mi-ar prinde niște puteri paranormale .. să pot vedea magazinul lor .. dar nu am .. și mă frustrez ..

 

Yours truly,

un pic frustrat(ă),

Pop

