Tata, de când îl știu eu, programeaza. Că doar așa am ajuns și eu unde sunt, considerând că nu am făcut un liceu de profil, doar acasă, ce-l mai vedeam pe tata că face, mă puneam lângă el și-mi explica. Și mă punea să fac. Și încet, încet a început să-mi placă.

Mama, pe de altă parte, nu a avut niciodata de-a face cu calculatorul. Până anul trecut. Când a învațat-o tata să se dea pe net. A început să trimita mailuri, la toți prietenii ei care au o adresă de mail, și mie. Să mă întrebe ce fac, să mă întrebe ce vreau de mâncare mâine, chestii de-astea ce se pot povesti și la telefon, dar ca să nu mă deranjeze și pentru că și-a descoperit o nouă pasiune, comunicam prin mail. Din când în când mai primesc si câte un ppt, după cum zicea și Florica aici, dar mă uit la ele cu drag, că-s de la mama. Recunosc, din când in când îi mai trimit și eu 🙂

De vreo lună in schimb, mama a trecut la alt nivel cu tehnologia. A descoprit că în Yahoo Mail ai și messenger, așa că acuma stau cu mama la chat pe mess.

‘Ce faci puiu mamii?’

‘Da bine mama, ce să fac, la lucru, tu?’

‘Am fugit de la servici și acuma pun vinete pe iarna’

‘Păi de ce ai fugit de la servici’

‘Că așa mi-a picat bine. Te iube mama și să mă suni mai târziu’

Conversații de genul ăsta se întâmplă aproape în fiecare zi (bine, fără fugitu de la servici, că doar e om conștincios mama meu, dar își mai permite din când în când 🙂 ). Și e așa de fericită mama că stăm la povești pe mess. Evident, o să o sun mai târziu, când nu o să mai fiu așa de ocupată, dar trebuie și chat-ul de fiecare zi pe mess. Încă mai tre să urmeze sms-urile și după cum zice Călin, sms-urile cu smiley-uri.

Ce mai, am o mama modernă și sunt mândră de asta! Până și la Zumba am dus-o pe mama, că doar îi place să se distreze! Și un tată beton! Care ascultă asta și asta și încă muuuulte altele.

Cred ca o să dedic postul ăsta pentru cei mai tari părinți din lume! Pentru ceea ce sunt, pentru ceea ce sunt eu datorită lor, pentru că îs niște roackeri adevarați, așa cum nu mai sunt mulți în zilele noastre, pentru ca au 20 de ani de când îi știu eu, și pentru că mă distrez de minune cu ei. Oricând aș merge în concediu cu ei, să ascultăm muzica bună și sa ne jucăm.

Dragii mei părinți să știți că vă iubesc!

 

Yours truly, pui de Pop

