Ca să nu cumva să rămânem cu impresia că numai românii ar fi uneori bătuți în cap….

Pentru momentele mega-plăcute în care citesc din materia mea pentru rezidențiat, mi-am găsit diverse fonduri muzicale. În această seară am ales un radio austriac, să zicem poate cel mai popular de pe la ei. La oră de seară, o gagică propune tema emisiunii: ” Iubire, stinge lumina că îmi place numai pe întuneric” și invită dragii ascultători să-și dezvăluie propriile obiceiuri din așternuturi…

Un anume Thomas din Linz nu ezită în a da telefon. Plin de entuziasm dă cu bațul în baltă zicând că lui ii place cu lumina stinsă deoarece nu-și găsesște prietena prea atractivă din punct de vedere fizic!!! Gagica de la radio îl întreabă de cât timp ” o arde ” cu respectiva, el zice 2 ani. Curioasă din fire, Dj-ița îl întreabă dacă fata știe ce idei are el având în vedere vechimea relației.

Răspunsul? ” Nu știa până acum, dar acum, având în vedere că este aici lângă mine, a aflat ” ( WTF???) Dj-ita în stare de șoc vrea o explicație…cum stai cu fata de 2 ani și dai telefon pe un post național de radio ca să spui ca nu ți se pare sexy, în loc să-i spui personal??? Și mai ales, cum suportă bomba tocmai lansată….nu cred că mai are rost să spun că deșteptul a chemat-o la telefon și ea a confirmat tuturor ascultătorilor că ea habar nu avea de ce prietenul ei stinge mereu lumina când se desfașoara la orizontală….

Urmează evident scuzele de rigoare ale Dj-iței pentru neplăcerile create  din cauza acestei întrebări și apoi spune că ea probabil l-ar killări pe individ în locul numitei Jenny 🙂

De râs, de plâns? :))

Stau și mă întreb ce rost ar avea să faci o chestie de genul, dar nu pot să zic ca am găsit vreo explicație….pot numai să îmi imaginez ce ( lipsă ) de acțiune va mai avea respectivul în dormitor :))

Cu lumina încă aprinsă – Călin, file din poveste 🙂

 

