În general, când le spun oamenilor că merg la Zumba, primesc de cele mai multe ori o reacție de genul: ce prostie, ce scălâmbăială penibilă, cum poate să-ți placă muzica aia și cum poți să mergi acolo să dai din fund aiurea, etc.

Prima dată când mergi la Zumba, nu știi exact la ce să te aștepți, eu îmi aduc aminte că am bătut-o la cap pe Carmen ( Pop ) de am zăpăcit-o, dar ea era atât de împătimită, că nu cred c-am deranjat-o prea tare 😛

În generală am încercat prima data aerobic-ul, la școală, pe muzică de tip Aqua…Apoi a urmat step-ul, cu care m-am distrat în liceu, dar am și ajuns să fiu sătulă de stepper-ul acela –  de aceea nu am încercat nici o ora marca Tunde la Gimmy :(.

Aveam nevoie de altceva ca să mă motiveze, să fie și interesant și mobilizant și să nu plec de acolo cu dureri din cap până în picioare. Zumba a venit la fix. Prima dată mă simțeam ca un băț, mi se părea ciudat să dau din fund oriunde altundeva decât la mine in cameră :)) După câteva ore, mi-am intrat în ritm. E fain, pentru că prinzi ușor, nu e mare filozofie, poți să îți faci de cap cum ai chef 😉

Când vezi o persoană ca Brîndușa, îți trec toate 🙂 Energică, mereu în formă, mereu cu ceva nou pe firmament în ceea ce privește coregrafia. Pe lângă toate astea, are cu 10 ani mai mult decât mine, 2 copii, se mișcă fantastic și arată mai bine ca mine la cei 24 de anișori ai mei 🙂 Și de rușine îmi vine să-mi dau un picior în fund și să sper că poate, poate 😛

La început, mi se părea ciudat să-l văd pe Zicu  la Zumba, în condițiile în care erau numai fete in jur. Au urmat apoi si alte prezențe masculine, de vârste foarte variate. Și m-am gândit eu așa, care-ar fi problema până la urmă, doar Zumba a fost inventată si implementată de un bărbat…convingerea cum că Zumba e numai pentru femei este o prostie, ne-o demonstrează cu drag Beto Perez

Da, am încercat și alte forme de mișcare, i love Pilates and Tae-Bo, dar Zumba rămâne cumva ” de suflet ” pentru mine, indiferent că merg zilnic ( tot nu mă plictisesc, ca dovadă maratoanele de 3 ore de zumba alături de colocatara acestui blog :p ) sau că lipsesc cu săptămânile…the catch is still there 😉

Tuturor celor care cârcotesc cum că e gay, penibil să dai din fund, le spun că eu cu Zumba am slăbit, m-am menținut indiferent câte pizzoace after midnight am mâncat 😉 și m-am distrat pe bune și mi-a prins mai bine decât dacă aș fi stat degeaba. Și mie îmi place și muzica, acum sunt pe ritmuri de Dance, Dance, STOP 😉

Dragă Pop, ne vedem deci la ora și locul stabilit pentru o nouă tură de Zumba 😀

Din treningul de mers la sală – Călin file din poveste

 

