Pentru că a început colega Călin, voi continua și eu pe același subiect.

Așa cum pe vremuri când vedeai Z te gândeai la Zorro, așa astăzi te gândești la …..

ZUMBA!!!! Of course! Și pentru cine e din cluj .. se gandește automatic și la cel mai fain loc pentru a face zumba: cel mai fain loc pentru a face zumba.

Scriu acest post, pentru că zilele trecute cândva s-a împlinit un an de zile de când am descoperit această minunăție! A venit într-o zi o colega la mine și mi-a zis că a auzit de o sală nouă ce s-a deschis în  cipariu, gimmy, să mergem să vedem cum e. Apoi a început să-mi trimita filmulețe cu Zumba. Pe loc m-a cucerit. Am mers la prima oră cu Brîndușa și am devenit dependentă. Încet, încet am început să  merg de două ori pe săptămână, apoi la câte două ore pe zi consecutive, pentru că nu mă mai săturam. După ce am molipsit-o si pe Adriana (a se citi Călin – file din poveste) cu acest sport minunat, am avut cu atât mai mult entuziasm pentru că mergeam (și mergem) împreuna, ne mai hăhăiam pe la ore, am cunoscut câțiva oameni faini, cum ar fi Zăineasca si echipa TVdece, la care le ziceam „gașca”, care întotdeauna veneau de la 7 😀

Încet, încet ne-am facut curaj sa mai încercam si alte cursuri, dar marți si joi de la 17:00 era obligatoriu oră de Brîndușa. Este inexplicabil sentimentul pe care îl ai după o oră de zumba. Oricât de tare te doare capu de la stresuri și probleme, oricât de prost-dispus ești când ajungi acolo de la servici (școală), este imposibil să nu ieși cu un zâmbet maaaare si larg pe buze. Un zâmbet pentru că te-ai distrat, te-ai simțit bine și pentru că ai făcut sport și mișcare in cel mai inedit si plăcut mod posibil.

Am dat multe kilograme jos cu zumba, am pus câteva la loc cu pizzele de care zicea Călin, dar le voi da din nou, nu îmi fac probleme! Cu zumba si cu Brîndușa știu ca va fi ușor. Cel mai bun instructor de zumba pe care și-l poate dori cineva: e molipsitor de bine dispusa, zâmbitoare, energică, tânăra si frumoasa! Și un mic preview: let’s zumba!!!

Discuțiile mele cu Călin încep în același fel, în fiecare marți și joi:

„Azi mergem, nu?”

Yours truly,

Pop – dând deja din fund pe scaun pe piesa postată de Călin .. incă o oră, doar o oră și continuamos ..

P.S. Ce vă pot sfătui este să nu ratați ocazia de a încerca măcar o oră de zumba!

