Anul trecut prin iulie s-a întâmplat ceva ... când cealaltă jumătate Pop şi-a unit domiciulul cu subsemnata jumătate Pop s-a întâmplat ceva miraculos: sufrageria a început să arate altfel, mai plină .. mai plină de viaţă, de fapt mai plină de cutii :)). Dar nu orice fel de cutii, ci nişte cutii magice. Unele mai micuţe, altele mai mari, care mai de care mai frumoase şi mai colorate, dar toate având în comun o chestie: atunci când le deschizi, deschizi un întreg univers. O lume noua .. o lume magică .. 

La început am fost cam reticentă .. am ignorat cutiuţele apărute în sufragerie, am zis că sunt doar o chestie cu care va trebui să trăiesc, dacă locuiesc cu noua mea jumătate, un moft şi spaţiu irosit .. 

Dar apoi, într-o zi toridă de vară, pe terasa unui conac, după zile întregi în care am observat 3 exemplare ale speciei noastre deschizând cutiuţe şi pierzându-şi ore întregi în universurile dezlănţuite, am decis să încerc şi eu. A fost ca un drog .. m-a luat cu ameţeală, m-am pierdut în spaţiu, între nave şi influenţă, într-o luptă continuă de a pune mâna pe tronul galactic .. şi .. şi .. am reuşit!!! Am ajuns să controlez universul .. şi mi-a plăcut. Apoi am revenit cu picioarele pe pământ .. eram pe terasa aceluiaş conac, doar că era noapte. Simţeam că m-am întors pe pământ dintr-un alt univers .. şi m-am întors schimbată! 

Au urmat apoi luni întregi în care am dus o viaţă dublă .. pe deoparte cu servici, cu sală .. pe de altă parte cu elfi călăre pe pegaşi .. cu bătălii şi intrigi intergalactice .. cu poveşti şi povestitori .. cu piraţi in Caraibe .. şi câte şi mai câte.  

Astazi spun Adevărul: I am a boardgamegeek!!!

Yours truly,

Pop

P.S.: Am învăţat ceva important:
"You can discover more about a person in an hour of play than in a year of conversation." - Plato
